Stanowisko pracy do spraw inwestycji i drogownictwa
Wykształcenie wyższe
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) co najmniej 5 lat stażu pracy potwierdzone świadectwami pracy,
7) umiejętność obsługi komputera.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX, lub pokrewny
2) kursy/szkolenia w zakresie drogownictwa, prawa budowlanego
3) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
4) umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce,
5) umiejętność analitycznego myślenia, koncentracji, planowania, organizacji pracy oraz pracy pod presją czasu,
6) znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw:
- Kodeks Postepowania Administracyjnego,
- Prawo Budowlane,
- Prawo Geologiczne i Górnicze
- Prawo Wodne,
- O drogach publicznych,
- o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
- Prowadzenie zadań rekultywacyjnych w zakresie dróg i terenów przeznaczonych pod zabudowę.
- Przygotowywanie dokumentacji technicznych inwestycji i remontów.
- Załatwianie spraw formalno-prawnych (terenów-prawnych), inwestycji (remontów).
- Organizowanie wykonawstwa i nadzoru inwestorskiego inwestycji i remontów.
- Prowadzenie zbioru dokumentacji powykonawczej inwestycji oraz dokumentacji technicznej robót wykonywanych w obiektach w toku ich użytkowania, w zakresie nie podlegającym przekazaniu użytkownikom.
- Organizowanie kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych gminy oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji.
- Współpraca w zakresie przygotowywania dokumentacji technicznych inwestycji i remontów wykonywanych przez gminne jednostki organizacyjne.
- Udzielania kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych pomocy w realizacji ich zadań związanych z inwestycjami i remontami.
- Prowadzenie spraw z zakresie oświetlenia dróg i ulic, w tym zawieranych umów z dostawcą energii.
- Przyjmowanie zgłoszeń awarii oświetlenia, wnioskowanie o godzinach funkcjonowania oświetlenia ulicznego.
- Wnioskowanie w sprawie zaliczenia dróg do właściwych kategorii oraz zmiany tych kwalifikacji.
- Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego.
- Budowa i konserwacja dróg gminnych, ulic, mostów i oświetleń oraz nadzór nad ich eksploatacją.
- Prowadzenie rejestru dróg gminnych i obiektów mostowych.
- Kontrola bieżącego stanu technicznego dróg i obiektów mostowych, przystanków autobusowych.
- Prowadzenie sprawozdawczości inwestycyjnej, w tym dróg i mostów.
- Nadzór nad przystankami komunikacji autobusowej.
- Opracowywanie wniosków w uzgodnieniu z samorządami wsi dotyczących rozkładów jazdy komunikacji autobusowej, opiniowanie rozwoju sieci telekomunikacyjnej.
- Prowadzenie obsługi techniczno-biurowej samorządu w Nabrożu, a w szczególności:
- utrzymywanie stałych kontaktów z organami samorządu mieszkańców oraz uczestnictwo w zebraniach,
- obsługa techniczno-kancelaryjna, doradztwo w projektowaniu uchwał oraz planów finansowo-rzeczowych przedkładanych Radzie Gminy,
- przekazywanie protokołów z odbytych zebrań wraz z wnioskami na stanowisko pracy d/s samorządowych i organizacyjnych.
- Prowadzenie teczek rzeczowych przewidzianych dla tego stanowiska pracy zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt używaniu przy znakowaniu spraw symbolu „RGN".
- Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
- Prowadzenie spraw dotyczących pozwoleń wodnoprawnych.
- Wydawanie zgody na korzystanie z przystanków autobusowych.
- Wydawanie decyzji w sprawie warunków technicznych na budowę, przebudowę zjazdu publicznego z dróg gminnych.
- Udział w naradach koordynacyjnych usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu (zespół uzgadniania dokumentacji), zatwierdzanie, uzgodnienie projektów budowlanych.
- Realizacja spraw budowy, przebudowy i remonty chodników przy drogach gminnych i powiatowych.
- Zgłoszenia dotyczące przystąpienia do budowy, wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia.
- Wydawanie opinii w sprawie koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalni pospolitych (piasku itp.).
- Realizacja spraw ochrony powietrza.
- Udział w komisji przyznawania ulgi inwestycyjnej w podatku rolnym.
- Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych.
- Przygotowanie dokumentacji związanych z klęskami żywiołowymi w rolnictwie.
- Realizacja spraw z zakresu naruszenia stanu wody w gruncie.
- Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntów w planie zagospodarowania przestrzennego.
- Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych.
- kwestionariusz osobowy (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie),
- CV (życiorys zawodowy) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, własnoręcznie podpisany i opatrzony klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz zgodnie klauzulą informacyjną”
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z skarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie),
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie),
- oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miejski w Łaszczowie (klauzula stanowi załącznik do ogłoszenia, oświadczenie do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie).
- Pełny wymiar czasu pracy,
- Miejsce pracy : Urząd Miejski w Łaszczowie, ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów,
- Praca przy komputerze, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z interesantem oraz współpraca z innymi komórkami i jednostkami Urzędu Miejskiego.
W marcu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łaszczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych przekraczał 6%.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łaszczowie ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Stanowisko pracy do spraw inwestycji i drogownictwa” do dnia 27 kwietnia 2022 r.
Dodano do BIP dnia 13-04-2022 14:58:10