Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łaszczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy do spraw kancelaryjnych i kadrowych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łaszczowie Chopina 14 22-650 Łaszczów
Data ogłoszenia
2016-07-12
Termin składania dokumentów
2016-07-26
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

I.   Niezbędne wymagania od kandydatów:         

1)   obywatelstwo polskie,

2)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)   brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

4)   nieposzlakowana opinia,

5)   co najmniej dwa lata stażu pracy w administracji samorządowej

6)   wykształcenie wyższe

7)   umiejętność obsługi komputera

 

II.   Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1)   umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX, lub pokrewny

2)   prawo jazdy kategorii B.

3)   preferowany kierunek studiów: administracja

Zakres obowiązków
  1. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji oraz prowadzenie jej ewidencji.
  2. Obsługa techniczno-biurowa narad Burmistrza.
  3. Obsługa urządzeń łączności Urzędu, w tym urządzeń faksowych.
  4. Prowadzenie rejestru pieczęci i pieczątek urzędowych oraz ich zamawianie i nadzór nad ich przechowywaniem.
  5. Udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych pracowników Urzędu.
  6. Prowadzenie i aktualizacja podręcznych materiałów informacyjno-adresowych.
  7. Prowadzenie ewidencji zbioru aktów prawnych (Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich).
  8. Obsługa sekretariatu Burmistrza.
  9. Realizacja zadań wynikających z polityki kadrowej Urzędu, a w szczególności – prowadzenie akt osobowych i dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników Urzędu, kierowników jednostek podległych oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych, programów specjalnych.
  10. Przygotowywanie dokumentów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy.
  11. Przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych – prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów.
  12. Prowadzenie spraw z zakresu spraw zdrowotnych pracowników.
  13. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych w administracji samorządowej.
  14. Współpraca w zakresie kompletowania dokumentacji wniosków emerytalnych i rentowych pracowników.
  15. Współpraca z organami zajmującymi się sprawami bezrobotnych i ich aktywizacją.
  16. Prowadzenie archiwum zakładowego.
  17. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Burmistrza.
  18. Prowadzenie biblioteki podręcznej dla potrzeb Urzędu.
  19. Prowadzenie regulaminów wewnętrznych Urzędu, ewidencji delegacji oraz wyjść w sprawach służbowych i prywatnych.
  20. Organizowanie szkoleń bhp dla pracowników Urzędu.
  21. Zlecanie prac introligatorskich.
  22. Prowadzenie kompleksowej obsługi Urzędu w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
  23. Realizacja zadań dotyczących ochrony przeciwpożarowej.
  24. Sporządzanie sprawozdań w ramach prowadzonych spraw.
Wymagane dokumenty

1)   oferta z wnioskiem o zatrudnienie,

2)   kwestionariusz osobowy (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie)

3)   CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

4)   zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,

5)   oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)   kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

7)   kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

Miejsce składania dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łaszczowie ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Stanowisko pracy do spraw kancelaryjnych i kadrowych” do dnia 26.07.2016 r.


Wybrany kandydat
Kawa Sylwia
Uwagi
Zimno

Uzasadnienie wyboru
Pani Sylwia Kawa jest osobą mającą predyspozycje, wiedzę oraz doświadczenie zawodowe niezbędne do pracy na tym stanowisku. Ponadto posiada wykształcenie odpowiadające wymogom pracy w administracji samorządowej. Posiada staż pracy w jednostkach organizacyjnych gminy i tym samym zdobyła praktykę zawodową.
Gardiasz Jolanta
Uwagi
Muratyn

Kawa Sylwia
Uwagi
Zimno

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Damian Sobczuk
Dodano do BIP dnia 12-07-2016 13:03:56