Stanowisko pracy do spraw finansowo - księgowych
Wyższe magisterskie
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) co najmniej pięć lat stażu pracy w administracji samorządowej
6) wykształcenie wyższe magisterskie
7) umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX, lub pokrewny
2) prawo jazdy kategorii B.
1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia 10 marca 2006 r. o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionej ustawy, a w szczególności:
1) przyjmowanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego,
2) opracowywanie i przygotowywanie do wydania decyzji w tym zakresie,
3) sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań wynikających zakresu prowadzonych spraw w tym zakresie,
4) należyte prowadzenie i przechowywanie dokumentacji wynikającej z cytowanej wyżej ustawy.
2. Współpraca z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie realizacji ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3. Dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont.
4. Ewidencja syntetyczna wydatków budżetu oraz jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego
5. Prowadzenie urządzeń księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz zakładowym planem kont
6. Prowadzenie ewidencji zmian budżetu gminy w zakresie wydatków, zgodnie z uchwałami Rady miejskiej oraz zarządzeniami Burmistrza.
7. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych Urzędu Miejskiego oraz zbiorczych w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finansów, za pomocą systemu Bestia.
8. Bieżąca weryfikacja sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych, składanych przez jednostki organizacyjne Gminy Łaszczów.
9. Bieżąca analiza zrealizowanych wydatków, w stosunku do wielkości planowanych.
10. Przygotowywanie zmian w budżecie.
11. Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2) kwestionariusz osobowy (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie)
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łaszczowie ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Stanowisko pracy do spraw finansowo – księgowych ” do dnia 29.12.2016 r.
Dodano do BIP dnia 15-12-2016 13:53:46