Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łaszczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy do spraw finansowo - księgowych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łaszczowie Chopina 14 22-650 Łaszczów
Data ogłoszenia
2016-12-15
Termin składania dokumentów
2016-12-29
Wymagane wykształcenie

Wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:         

1)   obywatelstwo polskie,

2)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)   brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

4)   nieposzlakowana opinia,

5)   co najmniej pięć lat stażu pracy w administracji samorządowej

6)   wykształcenie wyższe magisterskie

7)   umiejętność obsługi komputera

 

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1)   umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX, lub pokrewny

2)   prawo jazdy kategorii B.

Zakres obowiązków

1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia 10 marca 2006 r. o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionej ustawy, a w szczególności:

1) przyjmowanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego,

2)  opracowywanie i przygotowywanie do wydania decyzji w tym zakresie,

3) sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań wynikających zakresu prowadzonych spraw w tym zakresie,

4) należyte prowadzenie i przechowywanie dokumentacji wynikającej         z cytowanej wyżej ustawy.

 

2. Współpraca z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie realizacji ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

3. Dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont.

4. Ewidencja syntetyczna wydatków budżetu oraz jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego

5. Prowadzenie urządzeń księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz zakładowym planem kont

6. Prowadzenie ewidencji zmian budżetu gminy w zakresie wydatków, zgodnie z uchwałami Rady miejskiej oraz zarządzeniami Burmistrza.

7. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych Urzędu Miejskiego  oraz zbiorczych w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finansów, za pomocą systemu Bestia.

8. Bieżąca weryfikacja sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych, składanych przez jednostki organizacyjne Gminy Łaszczów.

9. Bieżąca analiza zrealizowanych wydatków, w stosunku do wielkości planowanych.

10. Przygotowywanie zmian w budżecie.

11. Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych

Wymagane dokumenty

1)   oferta z wnioskiem o zatrudnienie,

2)   kwestionariusz osobowy (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie)

3)   CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

4)   zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,

5)   oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)   kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

7)   kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

Miejsce składania dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łaszczowie ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Stanowisko pracy do spraw finansowo – księgowych ” do dnia  29.12.2016 r.


Wybrany kandydat
Angelika Bodeńko

Angelika Bodeńko

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Damian Sobczuk
Dodano do BIP dnia 15-12-2016 13:53:46