Stanowisko pracy do spraw gospodarki komunalnej
wyższe
I. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) co najmniej dwa lata stażu pracy w administracji samorządowej
6) wykształcenie wyższe
7) umiejętność obsługi komputera
II. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX, lub pokrewny
2) prawo jazdy kategorii B.
3) kursy, szkolenia w zakresie gospodarki komunalnej
1) prowadzenie spraw gospodarki odpadami w zakresie :
- wymiar opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- przyjmowanie, weryfikacja, korygowanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- prowadzenie spraw w zakresie umorzeń, odroczeń, wydawania decyzji
- egzekucja w opłacie za gospodarowanie odpadami w zakresie wystawiania upomnień, tytułów wykonawczych
2) prowadzenie ewidencji odpadów komunalnych, nadzór nad Punktem Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
3) prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów
4) kalkulacja związana z opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi
5) wyliczanie taryf dla wody i ścieków
6) nadzór nad przedsiębiorcami prowadzącymi na terenie gminy odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
7) sprawozdawczość w zakresie gospodarki odpadami, gospodarki komunalnej, wodno – ściekowej
8) rozliczanie kart drogowych kierowców
9) opracowywanie analizy stanu gospodarki odpadami
10) bieżąca obsługa w zakresie gospodarki komunalnej
11) prowadzenie bazy danych właścicieli nieruchomości zobowiązanych do wnoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
12) realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymania czystości i porządku w gminach
13) podejmowanie działań mających na celu likwidację składowania odpadów w miejscach do tego nie przeznaczonych
14) prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami, utrzymania czystości porządku w gminie
15) monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę:
- zgodność z harmonogramem
- prawidłowość wystawianych sprawozdań kwartalnych oraz kart odpadów
- realizacja pozostałych obowiązków wynikających w umowy
16) przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi
17) opracowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi
18) obsługa systemu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi
19) współpraca w przygotowywaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadami komunalnymi, opracowywanie SIWZ do zamówienia
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2) kwestionariusz osobowy (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie)
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łaszczowie ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Stanowisko pracy do spraw gospodarki komunalnej” do dnia 06.07.2018 r.
Dodano do BIP dnia 22-06-2018 11:55:23