Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łaszczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy do spraw gospodarki komunalnej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łaszczowie Chopina 14 22-650 Łaszczów
Data ogłoszenia
2018-06-22
Termin składania dokumentów
2018-07-06
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

I.   Niezbędne wymagania od kandydatów:         

1)   obywatelstwo polskie,

2)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)   brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

4)   nieposzlakowana opinia,

5)   co najmniej dwa lata stażu pracy w administracji samorządowej

6)   wykształcenie wyższe

7)   umiejętność obsługi komputera

 

II.   Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1)   umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX, lub pokrewny

2)   prawo jazdy kategorii B.

3)   kursy, szkolenia w zakresie gospodarki komunalnej

Zakres obowiązków

1)      prowadzenie spraw gospodarki odpadami w zakresie :

  • wymiar opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  • przyjmowanie, weryfikacja, korygowanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  • prowadzenie spraw w zakresie umorzeń, odroczeń, wydawania decyzji
  • egzekucja w opłacie za gospodarowanie odpadami w zakresie wystawiania upomnień, tytułów wykonawczych

 

2)      prowadzenie ewidencji odpadów komunalnych, nadzór nad Punktem Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych

3)      prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów

4)      kalkulacja związana z opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi

5)      wyliczanie taryf dla wody i ścieków

6)      nadzór nad przedsiębiorcami prowadzącymi na terenie gminy odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

7)      sprawozdawczość w zakresie gospodarki odpadami, gospodarki komunalnej, wodno – ściekowej

8)      rozliczanie kart drogowych kierowców

9)      opracowywanie analizy stanu gospodarki odpadami

10)  bieżąca obsługa w zakresie gospodarki komunalnej

11)  prowadzenie bazy danych właścicieli nieruchomości zobowiązanych do wnoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi

12)  realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymania czystości i porządku w gminach

13)  podejmowanie działań mających na celu likwidację składowania odpadów w miejscach do tego nie przeznaczonych

14)  prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami, utrzymania czystości porządku w gminie

15)  monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę:

  • zgodność z harmonogramem
  • prawidłowość wystawianych sprawozdań kwartalnych oraz kart odpadów
  • realizacja pozostałych obowiązków wynikających w umowy

16)  przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi

17)  opracowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi

18)   obsługa systemu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi

19)   współpraca w przygotowywaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadami komunalnymi, opracowywanie SIWZ do zamówienia

Wymagane dokumenty

1)   oferta z wnioskiem o zatrudnienie,

2)   kwestionariusz osobowy (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie)

3)   CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

4)   zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,

5)   oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)   kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

7)   kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

Miejsce składania dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łaszczowie ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Stanowisko pracy do spraw gospodarki komunalnej” do dnia 06.07.2018 r.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Damian Sobczuk
Dodano do BIP dnia 22-06-2018 11:55:23