Stanowisko pracy do spraw Ewidencji Ludności i Obrony Cywilnej
wykształcenie wyższe
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- co najmniej trzy letni staż pracy,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość przepisów w zakresie ustawy: o samorządzie gminy, pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ewidencji ludności, dowodów osobistych, Kodeksu wyborczego, ustawa o obronie ojczyzny, ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
- wysoka kultura osobista.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX, lub pokrewny,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce,
- umiejętność analitycznego myślenia, koncentracji, planowania, organizacji pracy oraz pracy pod presją czasu,
- umiejętność biegłej obsługi urządzeń informatycznych i biurowych.
W zakresie ewidencji ludności:
- prowadzenie ewidencji ludności pobytu stałego i czasowego poprzez:
- prowadzenie rejestru stałych mieszkańców,
- przyjmowanie zgłoszeń na pobyt stały i czasowy, wprowadzanie do systemu rejestrów państwowych,
- zawiadamianie o zmianach adresowych stanowiska pracy do spraw wojskowych,
- wystawianie zaświadczeń o zameldowaniu, wymeldowaniu,
- prowadzenie rejestru wyborców,
- udział w pracach związanych z organizacją wyborów,
- załatwianie spraw związanych z nadawaniem numeru ewidencyjnego w ramach Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL),
- wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość poprzez:
- przyjmowanie wniosków w sprawie wydawania dowodów osobistych,
- wprowadzanie do systemu RDO danych niezbędnych do wydania nowego dowodu osobistego,
- wydawanie wyprodukowanego dowodu osobistego wnioskodawcy,
- wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego,
- udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych.
W zakresie obrony cywilnej i wojska :
- prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności,
- planowanie i realizacja obrony cywilnej,
- prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony,
- współdziałanie z organami wojskowymi,
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji związanych z kwalifikacją wojskową oraz udział w Powiatowej Komisji Lekarskiej,
- opracowywanie i aktualizacja planów obrony cywilnej,
- tworzenie formacji obrony cywilnej,
- prowadzenie ewidencji stanu wyposażenia magazynu obrony cywilnej,
- wykonywanie innych czynności zleconych prze przełożonego
1) kwestionariusz osobowy (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie BIP )
2) CV (życiorys zawodowy) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, własnoręcznie podpisany i opatrzony klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019 poz. 1781) oraz zgodnie klauzulą informacyjną.”
3) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z skarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie BIP Łaszczów),
4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie BIP),
5) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie BIP),
8) klauzula informacyjna dla uczestników naboru,
9) oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych prze Urząd Miejski w Łaszczowie (klauzula stanowi załącznik do ogłoszenia, oświadczenie do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie BIP),
10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych ( do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie BIP).
- miejsce pracy- Urząd Miejski w Łaszczowie, ul. Chopina 14, na I piętrze (obiekt nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich),
- pełny wymiar czasu pracy-praca od poniedziałku, do piątku
- Stanowisko pracy - praca przy komputerze z wykorzystaniem sprzętu komputerowego powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami oraz współpracy z innymi komórkami i jednostkami Urzędu Miejskiego.
W lutym 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łaszczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łaszczowie ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Stanowisko pracy do spraw Ewidencji Ludności i Obrony Cywilnej” do dnia 04.04.2023 r.
Dodano do BIP dnia 24-03-2023 15:23:37