Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łaszczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy do spraw Ewidencji Ludności i Obrony Cywilnej

Symbol oferty
OSO.2110.1.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łaszczowie Chopina 14 22-650 Łaszczów
Data ogłoszenia
2023-03-24
Termin składania dokumentów
2023-04-04
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
  • nieposzlakowana opinia,
  • co najmniej trzy letni staż pracy,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość przepisów w zakresie ustawy: o samorządzie gminy, pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ewidencji ludności, dowodów osobistych, Kodeksu wyborczego, ustawa o obronie ojczyzny, ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
  • wysoka kultura osobista.

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  • umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX, lub pokrewny,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce,
  • umiejętność analitycznego myślenia, koncentracji, planowania, organizacji pracy oraz pracy pod presją czasu,
  • umiejętność biegłej obsługi urządzeń informatycznych i biurowych.
Zakres obowiązków

W zakresie ewidencji ludności:

  • prowadzenie ewidencji ludności pobytu stałego i czasowego poprzez:
  • prowadzenie rejestru stałych mieszkańców,
  • przyjmowanie zgłoszeń na pobyt stały i czasowy, wprowadzanie do systemu rejestrów państwowych,
  • zawiadamianie o zmianach adresowych stanowiska pracy do spraw wojskowych,
  • wystawianie zaświadczeń o zameldowaniu, wymeldowaniu,
  • prowadzenie rejestru wyborców,
  • udział w pracach związanych z organizacją wyborów,
  • załatwianie spraw związanych z nadawaniem numeru ewidencyjnego w ramach Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL),
  • wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość poprzez:
  • przyjmowanie wniosków w sprawie wydawania dowodów osobistych,
  • wprowadzanie do systemu RDO danych niezbędnych do wydania nowego dowodu osobistego,
  • wydawanie wyprodukowanego dowodu osobistego wnioskodawcy,
  • wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego,
  • udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych.

 

W zakresie obrony cywilnej i wojska :

  • prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności,
  • planowanie i realizacja obrony cywilnej,
  • prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony,
  • współdziałanie z organami wojskowymi,
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji związanych z kwalifikacją wojskową oraz udział w Powiatowej Komisji Lekarskiej,
  • opracowywanie i aktualizacja planów obrony cywilnej,
  • tworzenie formacji obrony cywilnej,
  • prowadzenie ewidencji stanu wyposażenia magazynu obrony cywilnej,
  • wykonywanie innych czynności zleconych prze przełożonego
Wymagane dokumenty

1)   kwestionariusz osobowy (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie BIP )

2)   CV (życiorys zawodowy) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, własnoręcznie podpisany i opatrzony klauzulą:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019 poz. 1781) oraz zgodnie klauzulą informacyjną.”

 

3)   oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z skarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie BIP Łaszczów),

4)   oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie BIP),

5)   kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

6)   kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,

7) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie BIP),

8)  klauzula informacyjna dla uczestników naboru,

9) oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych prze Urząd Miejski w Łaszczowie (klauzula stanowi załącznik do ogłoszenia, oświadczenie do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie BIP),

10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych ( do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie BIP).

Warunki pracy
  1. miejsce pracy- Urząd Miejski w Łaszczowie, ul. Chopina 14, na I piętrze (obiekt nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich),
  2. pełny wymiar czasu pracy-praca od poniedziałku, do piątku
  3. Stanowisko pracy - praca przy komputerze z wykorzystaniem sprzętu komputerowego powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami oraz współpracy z innymi komórkami i jednostkami Urzędu Miejskiego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W lutym 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łaszczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił  powyżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łaszczowie ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Stanowisko pracy do spraw Ewidencji Ludności i Obrony Cywilnej” do dnia 04.04.2023 r.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dominika Ratyna
Dodano do BIP dnia 24-03-2023 15:23:37