Stanowisko pracy do spraw kancelaryjnych i kadrowych
Wykształcenie wyższe
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) co najmniej 2 lata stażu pracy potwierdzone świadectwami pracy,
7) umiejętność obsługi komputera.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX, lub pokrewnego,
- umiejętność obsługi systemu E-Obieg lub pokrewnego,
2) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
3) umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce,
4) umiejętność analitycznego myślenia, koncentracji, planowania, organizacji pracy oraz pracy pod presją czasu,
5) umiejętność obsługi komputera,
7) znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw:
- Kodeks postepowania administracyjnego,
- Kodeks pracy,
- Karta Nauczyciela,
- o finansach publicznych
1.Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji oraz prowadzenie jej ewidencji.
2. Obsługa techniczno-biurowa narad Burmistrza.
3. Obsługa urządzeń łączności Urzędu, w tym urządzeń faksowych.
4.Prowadzenie rejestru pieczęci i pieczątek urzędowych oraz ich zamawianie i nadzór nad ich przechowywaniem.
5. Udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych pracowników Urzędu.
6. Prowadzenie i aktualizacja podręcznych materiałów informacyjno-adresowych.
7. Obsługa sekretariatu Burmistrza.
8. Realizacja zadań wynikających z polityki kadrowej Urzędu, a w szczególności – prowadzenie akt osobowych i dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników Urzędu, kierowników jednostek podległych oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych, programów specjalnych.
9. Przygotowywanie dokumentów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy.
10. Przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych – prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów.
11. Prowadzenie spraw z zakresu spraw zdrowotnych pracowników.
12. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych w administracji samorządowej.
13. Współpraca w zakresie kompletowania dokumentacji wniosków emerytalnych i rentowych pracowników.
14. Współpraca z organami zajmującymi się sprawami bezrobotnych i ich aktywizacją.
15. Prowadzenie archiwum zakładowego.
16. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Burmistrza.
17. Prowadzenie biblioteki podręcznej dla potrzeb Urzędu.
18. Prowadzenie regulaminów wewnętrznych Urzędu, ewidencji delegacji oraz wyjść w sprawach służbowych i prywatnych.
19. Organizowanie szkoleń bhp dla pracowników Urzędu.
20. Zlecanie prac introligatorskich.
21. Sporządzanie sprawozdań w ramach prowadzonych spraw.
22. Prowadzenie obsługi techniczno – biurowej samorządu w Łaszczowie – Kolonii, a w szczególności:
a. utrzymywanie stałych kontaktów z organami samorządu mieszkańców oraz uczestnictwo w zebraniach,
b. obsługa techniczno – kancelaryjna, doradztwo w projektowaniu uchwał oraz planów finansowo – rzeczowych przedkładanych Radzie Gminy,
c. przekazywanie protokołów z odbytych zebrań wraz z wnioskami na stanowisko pracy ds. samorządowych i organizacyjnych
23. Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych.
1)kwestionariusz osobowy (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie),
2) CV (życiorys zawodowy) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, własnoręcznie podpisany i opatrzony klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz zgodnie klauzulą informacyjną”
3)oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z skarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie),
4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie),
5) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie),
8) oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miejski w Łaszczowie (klauzula stanowi załącznik do ogłoszenia, oświadczenie do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie),
9) zgoda na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie).
- Pełny wymiar czasu pracy,
- Miejsce pracy : Urząd Miejski w Łaszczowie, ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów,
- Praca przy komputerze, wymagająca bezpośreniego i telefonicznego kontaktu z interesantem oraz współpraca z innymi komórkami i jednostkami Urzędu Miejskiego.
W marcu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łaszczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych przekraczał 6%.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łaszczowie ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Stanowisko pracy do spraw kancelaryjnych i kadrowych” do dnia 27 kwietnia 2022 r.
Dodano do BIP dnia 13-04-2022 14:10:30