Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łaszczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent ds. kadrowych i archiwum

Symbol oferty
OSO.2110.3.2024
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łaszczowie Chopina 14 22-650 Łaszczów
Data ogłoszenia
2024-12-10
Termin składania dokumentów
2024-12-20
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Niezbędne wymagania od kandydatów:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 2 letni staż pracy,
  • umiejętność obsługi komputera

     2. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  • umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX, lub pokrewny,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce,
  • umiejętność analitycznego myślenia, koncentracji, planowania, organizacji pracy
    oraz pracy pod presją czasu,
  • Znajomość aktów prawnych z zakresu administracji publicznej, a w szczególności:

                 - ustawy o samorządzie gminnym,

                 - ustawy o pracownikach samorządowych,

                 - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

                 - ustawy Kodeks pracy

                 - ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

Zakres obowiązków
  • Realizacja zadań wynikających z polityki kadrowej Urzędu, a w szczególności – prowadzenie akt osobowych i dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników Urzędu, kierowników jednostek podległych oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych, prac interwencyjnych oraz programów specjalnych.
  • Przygotowywanie dokumentów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy.
  • Prowadzenie spraw z zakresu spraw zdrowotnych pracowników.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych w administracji samorządowej.
  • Przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych – prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów pracowniczych.
  • Współpraca w zakresie kompletowania dokumentacja wniosków emerytalnych
    i rentowych pracowników.
  • Współpraca z organami zajmującymi się sprawami bezrobotnych i ich aktywizacją,
    w tym z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, przygotowania zawodowego, itp.
  • Prowadzenie regulaminów wewnętrznych Urzędu, ewidencji delegacji oraz wyjść
    w sprawach służbowych i prywatnych.
  • Prowadzenie rejestru szkoleń.
  • Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników oraz kontrola ich aktualności.
  • Sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami.
  • Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
  • Archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw;
  • Prowadzenie archiwum Urzędu Miejskiego w Łaszczowie oraz pełnienie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonania czynności kancelaryjnych, w szczególności,
    w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwionych spraw, właściwego załatwiania spraw i prowadzenia akt spraw, przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
  • Przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie
    jej ewidencji.
  • Przeprowadzanie skontrum dokumentacji.
  • Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji pozyskanych w ramach wykonywania umowy oraz przestrzeganie obowiązującej w Urzędzie Miejskim w Łaszczowie polityki ochrony danych osobowych.
Wymagane dokumenty
  • życiorys (CV - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej),
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe i staż pracy,
  • zaświadczenia i świadectwa pracy,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
  • oświadczenie o stanie zdrowia,
  • oświadczenie o  posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o  niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o  pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych .
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne).
Warunki pracy
  • Pełny wymiar czasu pracy.
  • Miejsce pracy: Urząd Miejski w Łaszczowie, ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów.
  • Praca przy komputerze, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu
    z interesantem oraz współpraca z innymi komórkami i jednostkami Urzędu Miejskiego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łaszczowie, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosił więcej niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 20 grudnia 2024 roku osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie pokój nr 10 (sekretariat)
do godz. 15:30 lub przesłać pocztą na adres: ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów  w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Referent ds. kadrowych
i archiwum” (decyduje data wpływu do urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Łaszczowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)”
oraz podpisane czytelnie.

Uwagi
  1. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Łaszczowa.
  2. O dopuszczeniu do dalszego postępowania kwalifikacyjnego  oraz o terminie  i  miejscu jego przeprowadzenia kandydaci zostaną  powiadomieni indywidualnie.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://umlaszczow.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Łaszczowie, przy ul. Chopina 14.
Załączniki
  • docx 23 KB pobrano: 13 razy
  • docx 13,2 KB pobrano: 26 razy
  • docx 14,7 KB pobrano: 15 razy
  • docx 16,5 KB pobrano: 25 razy
  • docx 12,9 KB pobrano: 24 razy
  • pdf 2,09 MB pobrano: 144 razy
  • pdf 150 KB pobrano: 200 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Sylwia Kawa
    Dodano do BIP dnia 10-12-2024 12:35:05