Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łaszczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent ds. kancelaryjnych

Symbol oferty
OSO.2110.1.2025.KZ
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łaszczowie Chopina 14 22-650 Łaszczów
Data ogłoszenia
2025-03-11
Termin składania dokumentów
2025-03-21
Wymagane wykształcenie

średnie

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. obywatelstwo polskie,

2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4. nieposzlakowana opinia,

5. wykształcenie co najmniej średnie,

6. staż pracy co najmniej 1 rok,

7.umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows, pakiet Office).

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1. znajomość aktów prawnych z zakresu administracji publicznej, a w szczególności:

  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • ustawy o pracownikach samorządowych,
  • rozporządzenie Prezesa Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,

2. umiejętność pracy w zespole,

3. umiejętność planowania i organizacji pracy,

4. samodzielność, obowiązkowość, dbałość o powierzone mienie,

5. umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz z trudnym klientem,

6. dyspozycyjność, kreatywność, zaangażowanie,

Zakres obowiązków

1.obsługa interesantów w zakresie: wydawania i przygotowywania druków, wniosków do załatwienia spraw, pomoc przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków i przesyłek awizowanych,

2. udzielanie informacji o sposobie załatwienia spraw i strukturze organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie,

3. udzielanie informacji o podmiotach gospodarczych, instytucjach, stowarzyszeniach, firmach działających na terenie gminy oraz wskazywanie kompetentnych osób i miejsca do załatwienia sprawy,

4. wykonywanie czynności kancelaryjnych, a w szczególności odbiór przesyłek listowych i innych, adresowanych i dostarczanych do Urzędu,

5. rejestracja przesyłek w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,

6. dekretacja i rozdzielanie korespondencji w uzgodnionym zakresie,

7. ewidencja i wysyłka korespondencji wychodzącej z Urzędu,

8. udostępnianie materiałów instruktażowych i promocyjnych Gminy,

9. przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie danej sprawy,

10. aktualizacja oferty Urzędu Miejskiego w Łaszczowie,

11. obsługa skrzynki podawczej e-PUAP,

12. obsługa skrzynek mailowych,

13. współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi,

14. sporządzanie pism dotyczących spraw ogólnych Urzędu,

15. prowadzenie ewidencji zakupionych książek do celów służbowych,

16. obsługa sekretariatu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,

17. prowadzenie ewidencji przeprowadzanych kontroli zewnętrznych ( NIK, RIO, Prokuratura, Wojewoda ) itp.,

18. prowadzenie ewidencji kontroli wewnętrznej,

19. aktualizacja tablicy ogłoszeń,

20. przestrzeganie tajemnicy służbowej i zapewnienie ochrony danych osobowych,

21. przestrzeganie dyscypliny pracy,

Wymagane dokumenty

(opatrzone datą i własnoręcznym podpisem):

1. życiorys (CV - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), list motywacyjny,

2. kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe i staż pracy,

3. zaświadczenia i świadectwa pracy,

4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

5. oświadczenie o stanie zdrowia,

6. oświadczenie o  posiadaniu obywatelstwa polskiego,

7. oświadczenie o  niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8. oświadczenie o  pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych .

9. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO,

10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii,

11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne).

Warunki pracy

1.pełny wymiar czasu pracy,

2. miejsce pracy: Urząd Miejski w Łaszczowie, ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów,

3. praca przy komputerze, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z interesantem oraz współpraca z innymi komórkami i jednostkami Urzędu Miejskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łaszczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych  był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 21 marca 2025 roku osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie pokój nr 10 (sekretariat) do godz. 15:30 lub przesłać pocztą na adres: ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów  w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - referent ds. kancelaryjnych.” (decyduje data wpływu do urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Łaszczowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)”
oraz podpisane czytelnie.

Załączniki
  • docx 23 KB pobrano: 14 razy
  • docx 13,2 KB pobrano: 17 razy
  • docx 14,7 KB pobrano: 10 razy
  • docx 12,9 KB pobrano: 14 razy
  • docx 16,5 KB pobrano: 11 razy
  • pdf 1,09 MB pobrano: 43 razy
  • pdf 139 KB pobrano: 136 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Sylwia Kawa
    Dodano do BIP dnia 11-03-2025 10:40:34