Referent ds. kancelaryjnych
średnie
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie co najmniej średnie,
6. staż pracy co najmniej 1 rok,
7.umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows, pakiet Office).
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1. znajomość aktów prawnych z zakresu administracji publicznej, a w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- rozporządzenie Prezesa Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
2. umiejętność pracy w zespole,
3. umiejętność planowania i organizacji pracy,
4. samodzielność, obowiązkowość, dbałość o powierzone mienie,
5. umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz z trudnym klientem,
6. dyspozycyjność, kreatywność, zaangażowanie,
1.obsługa interesantów w zakresie: wydawania i przygotowywania druków, wniosków do załatwienia spraw, pomoc przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków i przesyłek awizowanych,
2. udzielanie informacji o sposobie załatwienia spraw i strukturze organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie,
3. udzielanie informacji o podmiotach gospodarczych, instytucjach, stowarzyszeniach, firmach działających na terenie gminy oraz wskazywanie kompetentnych osób i miejsca do załatwienia sprawy,
4. wykonywanie czynności kancelaryjnych, a w szczególności odbiór przesyłek listowych i innych, adresowanych i dostarczanych do Urzędu,
5. rejestracja przesyłek w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
6. dekretacja i rozdzielanie korespondencji w uzgodnionym zakresie,
7. ewidencja i wysyłka korespondencji wychodzącej z Urzędu,
8. udostępnianie materiałów instruktażowych i promocyjnych Gminy,
9. przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie danej sprawy,
10. aktualizacja oferty Urzędu Miejskiego w Łaszczowie,
11. obsługa skrzynki podawczej e-PUAP,
12. obsługa skrzynek mailowych,
13. współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
14. sporządzanie pism dotyczących spraw ogólnych Urzędu,
15. prowadzenie ewidencji zakupionych książek do celów służbowych,
16. obsługa sekretariatu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
17. prowadzenie ewidencji przeprowadzanych kontroli zewnętrznych ( NIK, RIO, Prokuratura, Wojewoda ) itp.,
18. prowadzenie ewidencji kontroli wewnętrznej,
19. aktualizacja tablicy ogłoszeń,
20. przestrzeganie tajemnicy służbowej i zapewnienie ochrony danych osobowych,
21. przestrzeganie dyscypliny pracy,
(opatrzone datą i własnoręcznym podpisem):
1. życiorys (CV - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), list motywacyjny,
2. kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe i staż pracy,
3. zaświadczenia i świadectwa pracy,
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
5. oświadczenie o stanie zdrowia,
6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych .
9. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO,
10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii,
11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne).
1.pełny wymiar czasu pracy,
2. miejsce pracy: Urząd Miejski w Łaszczowie, ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów,
3. praca przy komputerze, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z interesantem oraz współpraca z innymi komórkami i jednostkami Urzędu Miejskiego.
W lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łaszczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 21 marca 2025 roku osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łaszczowie pokój nr 10 (sekretariat) do godz. 15:30 lub przesłać pocztą na adres: ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - referent ds. kancelaryjnych.” (decyduje data wpływu do urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Łaszczowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)” oraz podpisane czytelnie.
Dodano do BIP dnia 11-03-2025 10:40:34